گفته بودم که تو را دوست ندارم دیگر.
گفته بودم که تو را دوست ندارم دیگر.
درد آنجا عمیق است که به حاشا برسد...
درد آنجا عمیق است که به حاشا برسد...
- ۲.۹k
- ۱۷ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط