پارت ۱۳۳
پارت ۱۳۳
رزت : به نظرت ناراحت شد؟
کیان : آره
رزت : هوف بریم عمارت
کیان : باشه
* رفتیم عمارت *
رزت : کیان
کیان : هوم؟
رزت : مکس چه موجودیه؟
کیان : نمیدونم..... ولی میدونم جادویی
رزت : دستت درد نکنه خیلی کمک کرد
کیان : خواهش میکنم...
رزت : اگه جادویی جادوش چیه؟
کیان : اگه فهمیدم بهت میگم
رزت : باشه.... برام مرغ نخریدی انتقام میگرم
کیان : خو لوسیان اومد من کلی برات گوشت گرفتم
رزت : مرغ که نخریدی
کیان : کمتر بخور
رزت : ((خنده)) ولی انگاری هنوز هم از لوسیان بدت میاد
کیان : معلومه بدم میاد....
رزت : حدس میزدم... یه کم عوض شو همش همینطوری
کیان : مثلا چجوری میخوای دختر بشم ؟
رزت : تچ نه احمق.. یه کم مهربون تر شو
کیان : همون قدر که با تو مهربونم با دیگران هم هستم
رزت : آره جون جدت
* رفتم پیشش و موهاشو بافیدم *
کیان : هوی چیکار میکنی
رزت : حوصلم سر رفته میخوام موهای تورو ببافم
کیان : تچ... خوشم نمیاد انگار دخترم
رزت : ها ؟
کیان : هیچی.....چته چرا اینقدر ناراحتی
رزت : ناراحت نیستم
کیان : آره گفتی منم باور کردم
رزت : هیچیم نیست به خدا
کیان : باشه
رزت : به نظرت ناراحت شد؟
کیان : آره
رزت : هوف بریم عمارت
کیان : باشه
* رفتیم عمارت *
رزت : کیان
کیان : هوم؟
رزت : مکس چه موجودیه؟
کیان : نمیدونم..... ولی میدونم جادویی
رزت : دستت درد نکنه خیلی کمک کرد
کیان : خواهش میکنم...
رزت : اگه جادویی جادوش چیه؟
کیان : اگه فهمیدم بهت میگم
رزت : باشه.... برام مرغ نخریدی انتقام میگرم
کیان : خو لوسیان اومد من کلی برات گوشت گرفتم
رزت : مرغ که نخریدی
کیان : کمتر بخور
رزت : ((خنده)) ولی انگاری هنوز هم از لوسیان بدت میاد
کیان : معلومه بدم میاد....
رزت : حدس میزدم... یه کم عوض شو همش همینطوری
کیان : مثلا چجوری میخوای دختر بشم ؟
رزت : تچ نه احمق.. یه کم مهربون تر شو
کیان : همون قدر که با تو مهربونم با دیگران هم هستم
رزت : آره جون جدت
* رفتم پیشش و موهاشو بافیدم *
کیان : هوی چیکار میکنی
رزت : حوصلم سر رفته میخوام موهای تورو ببافم
کیان : تچ... خوشم نمیاد انگار دخترم
رزت : ها ؟
کیان : هیچی.....چته چرا اینقدر ناراحتی
رزت : ناراحت نیستم
کیان : آره گفتی منم باور کردم
رزت : هیچیم نیست به خدا
کیان : باشه
- ۲۲۵
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط