عُسْکآرِ کُشَنْدِه تَرینْ حآلَمْ میرِسِه بِه△دِلتَنْگی▽وَ

عُسْکآرِ کُشَنْدِه تَرینْ حآلَمْ میرِسِه بِه△دِلتَنْگی▽وَقْتی کِه نَداریشْ+.+💙
دیدگاه ها (۳)

زِندِگے رو بی تُ نِمیخام^_^💙 🎼 #احساسات_عابی

بَرام مُهم نیس کع دوصم داری یا نعمُهم اینع کع مَن برات میمیر...

تو دُنیایی زِندِگے میکُنیمکِع عآدَمآ هَرچے"لاشے"تر باشَندوس ...

خعلی قَشَنگ روزامونو باهَم شَبِ میکُنیم!

میرسه روزی که به خودت افتخار کنی‌‌;)

اون موقع ست که ضربان قلب میرسه به اوج

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط