سپاس از همه ی دوستان بامرامم

سپاس از همه ی دوستان بامرامم
عذر میخوام که خیلی کم هستم
و نتونستم جواب کامنتای پرمهرتون بدم.....
متاسفانه حال روحی مناسبی
بنابه دلایلی و مشکلات زیادم ندارم.....
بهترینا واستون
حال دلتون خوب
❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤❤
دیدگاه ها (۲)

تقدیم با مهر به نگاه زیباتوندوستتون دارم و بیادتونم🙏🙏🧿🧿❤❤🧿🧿🙏...

دختر بد(سناریو فیک جواهر بخش ای)

Change in time / p.8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط