شاید بپرسید چرا میگم تامی بازیچه بقیه اعضا سرور بوده، بزا
شاید بپرسید چرا میگم تامی بازیچه بقیه اعضا سرور بوده، بزارین با ویدیو ها ثابت کنم.
توی کسب و کاری که با ویلبر ساختن که راجع به بلیز راد ها بود، ویلبر خودش میتونست جلوی دریم وایسه ، ولی گذاشت تامی و تابو جلو بیوفتن تا خودش تو دردسر نیوفته، بعد تر که رهبری لمنبرگ رو به دست گرفت توی دوئل آخر زمان جنگشون تامی رو بازم جلو فرستاد به بهونه اینکه کار با تیرکمون تامی از بقیه بهتره در حالی که میدونست دریم بارها و بارها توی منهانت ها با پنج نفر زنده مونده و نمیشه الکی کشتش.
بعد از داستان لمنبرگ هم که ویلبر مرد، کارای دریم شروع شدن، تحریک کردن تابو برای تبعید تامی، تحت کنترل گرفتن تامی برای جلوگیری از پیشرفتش، در آخر هم وقتی تامی فرار کرد پیش تکنو فقط توی یه تله دیگه افتاده بود. درسته از دست دریم در رفته بود ولی تکنو میخواست از اون برای هواس پرتی تابو و بقیه اعصا لمنبرگ استفاده کنه تا لمنبرگ رو نابود کنه. ولی همش همین نیست! بزارید یکم تند تر بگم : بعد از داستان پایان لمنبرگ داستان دیسک ها میاد، بعدش هم دریم رو زندانی میکنن و وقتی تامی میره دیدن دریم تا کتاب ریوایو رو برای ویلبر بگیره سم به بهانه هشدار امنیتی تامی رو به زور با دریم نگه میداره و میگه تا وقتی هشدار از بین نرفته نمیتونه ریسک فرار دریم به خاطر تامی رو به جون بخره. دریم هم که از خدا خواسته همونجا با دست خالی تامی رو میکشه. بعدش قضیه ریوایو میاد و حالا تامی دوباره گیر ویلبر ریوایو شده میوفته سر قضیه لاس نواداس.
انگشتام شکست تا توضیح بدم پس لایک کن!🥲
توی کسب و کاری که با ویلبر ساختن که راجع به بلیز راد ها بود، ویلبر خودش میتونست جلوی دریم وایسه ، ولی گذاشت تامی و تابو جلو بیوفتن تا خودش تو دردسر نیوفته، بعد تر که رهبری لمنبرگ رو به دست گرفت توی دوئل آخر زمان جنگشون تامی رو بازم جلو فرستاد به بهونه اینکه کار با تیرکمون تامی از بقیه بهتره در حالی که میدونست دریم بارها و بارها توی منهانت ها با پنج نفر زنده مونده و نمیشه الکی کشتش.
بعد از داستان لمنبرگ هم که ویلبر مرد، کارای دریم شروع شدن، تحریک کردن تابو برای تبعید تامی، تحت کنترل گرفتن تامی برای جلوگیری از پیشرفتش، در آخر هم وقتی تامی فرار کرد پیش تکنو فقط توی یه تله دیگه افتاده بود. درسته از دست دریم در رفته بود ولی تکنو میخواست از اون برای هواس پرتی تابو و بقیه اعصا لمنبرگ استفاده کنه تا لمنبرگ رو نابود کنه. ولی همش همین نیست! بزارید یکم تند تر بگم : بعد از داستان پایان لمنبرگ داستان دیسک ها میاد، بعدش هم دریم رو زندانی میکنن و وقتی تامی میره دیدن دریم تا کتاب ریوایو رو برای ویلبر بگیره سم به بهانه هشدار امنیتی تامی رو به زور با دریم نگه میداره و میگه تا وقتی هشدار از بین نرفته نمیتونه ریسک فرار دریم به خاطر تامی رو به جون بخره. دریم هم که از خدا خواسته همونجا با دست خالی تامی رو میکشه. بعدش قضیه ریوایو میاد و حالا تامی دوباره گیر ویلبر ریوایو شده میوفته سر قضیه لاس نواداس.
انگشتام شکست تا توضیح بدم پس لایک کن!🥲
- ۶۹۳
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط