" لـیاقـت تـــــو بالاتر از مـــــن است "
" لـیاقـت تـــــو بالاتر از مـــــن است "
خانه خراب کن تر از این جمله جایی ندیده ام !
چه زن،چه مرد لااقل آنقدر مرد باشید که ادعای دوست داشتنتان را پس بگیرید،نه اینکه شعور طرف مقابلتان را هم زیر سوال ببرید !
نمی دانم اصلا بگویید،تو آنی نبودی که فکر می کردم، یا حس من در یک مقطع زمانی به تو دوست داشتن بود، اما به شعور طرف مقابلتان توهین نکنید !
این یعنی :
انقدر او را به زیر می کشانید که خود او قادر نیست به تشخیص آدمی که در شٵن خودش باشد !
اصلا بعضی جمله ها پیش کش کننده ی جهنم که هستن هیچ،این فکر را در سرت می اندازد که چه فکر می کردم چه شد !
باید محکم بایستی و بگویی: تو راست می گویی لایق من کسی بهتر از توست حداقل کسی که برای رفتتش برای نماندنش لیاقت مرا بهانه نکند !
خانه خراب کن تر از این جمله جایی ندیده ام !
چه زن،چه مرد لااقل آنقدر مرد باشید که ادعای دوست داشتنتان را پس بگیرید،نه اینکه شعور طرف مقابلتان را هم زیر سوال ببرید !
نمی دانم اصلا بگویید،تو آنی نبودی که فکر می کردم، یا حس من در یک مقطع زمانی به تو دوست داشتن بود، اما به شعور طرف مقابلتان توهین نکنید !
این یعنی :
انقدر او را به زیر می کشانید که خود او قادر نیست به تشخیص آدمی که در شٵن خودش باشد !
اصلا بعضی جمله ها پیش کش کننده ی جهنم که هستن هیچ،این فکر را در سرت می اندازد که چه فکر می کردم چه شد !
باید محکم بایستی و بگویی: تو راست می گویی لایق من کسی بهتر از توست حداقل کسی که برای رفتتش برای نماندنش لیاقت مرا بهانه نکند !
- ۲.۲k
- ۰۸ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط