همسرم اومده میگه عزیزم تو چرا پست نمیزاری تو لاین؟؟؟
همسرم اومده میگه عزیزم تو چرا پست نمیزاری تو لاین؟؟؟
اصن بلدی؟؟؟
گفتم: نه عزیزم اصلا فعالیت ندارم
میگه آفرین به زندگیمون برس
نمیدونه بلاکش کردم☺️
اصن بلدی؟؟؟
گفتم: نه عزیزم اصلا فعالیت ندارم
میگه آفرین به زندگیمون برس
نمیدونه بلاکش کردم☺️
- ۱.۰k
- ۰۱ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط