چه خوب بود اگه آدما هم شبیه زنبورا وقتی به کسی نیش می زدن
چه خوب بود اگه آدما هم شبیه زنبورا وقتی به کسی نیش می زدن اول خودشون می مردن.
- ۶۶۳
- ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط