عیکاش یه چیز بود میخوردم و میمیردم و بعدش راحت میشدم:)

عیکاش یه چیز بود میخوردم و میمیردم و بعدش راحت میشدم:)
دیدگاه ها (۳)

پروف عوض شددد ست با im_nezuko یوععع

https://wisgoon.com/pin/55837963/لینک چیته حاجی 😐💔

چرا هیچوقت هیچکی نمیخادتم 🥲

چرا واقعا چرا چه توقعی دارید 🥲💔

هعییی داشتم از خیابون رد میشدم که یه دفعه یه شاهکار دیدم

این هم اون برنامه ای که باهاش ادیت میساختم

بابا سرکار نباشه تا شب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط