تو نفسم کسی بودی که خودم رو واسه خودم میخواستی..تو بودی ک
تو نفسم کسی بودی که خودم رو واسه خودم میخواستی..تو بودی که به من اعتماد به نفس دادی..و من رو به خودم نشون دادی همه بودنم رو مدیون توام..نفسم در کنارت هستم..تو مال منی..اجازه نمیدم مویی از تو کم بشه..
- ۲.۳k
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط