دوست دارم عیدتون به زیبایی آتیش باشه (:

دوست دارم عیدتون به زیبایی آتیش باشه (:
همینقدر گرم بغل‌ خونوادتون (:
همینقدر زیبا مثل خودتون (:
همینقدر پر حرارت مثل آغوش (:
یکسال گذشت ، یک سال با کل بدی هاش و خوبی هاش گذشت . ما بزرگتر و عاقلتر شدیم . توی این سالی که گذشت با آدمای بی‌نظیری آشنا شدم . آدمایی که اگر نبودن شبم روز نمیشد . کسایی که همیشه خنده روی لبم میارن . کسایی که باعث ذوقم میشن . امیدوارم این سال جاری برای هممون سالی پر خوشی و سلامتی باشه و بتونیم وقت بیشتری رو باهم بگذرونیم
بمونین برام🥹💐
خوشگلای یاسی💋
دیدگاه ها (۷۰)

روتین

👆قلب بالا قرمز میکنی فرشته‌‌؟🧚🏻‍♀️توی این پیج هر روز پست گزا...

👆قلب بالا قرمز میکنی فرشته‌‌؟🧚🏻‍♀️توی این پیج هر روز پست گزا...

مرضیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط