واییییییی خدا من عاشق آهنگ Mr.Mr شونم خیلی خوبه مخصوصا رق
واییییییی خدا من عاشق آهنگ Mr.Mr شونم خیلی خوبه مخصوصا رقص تیفانی با هیویون و یوری ته یونم که صدا قشنگ گروه!!!! مخصوصا این قسمت آهنگشون که یه تیکه تیفانی می رقصه خیلی خفنه
- ۲.۹k
- ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط