برای شکستن من، زمینم نزنید !

برای شکستن من، زمینم نزنید !

من زمین که می خورم، محکم‌تر می‌شوم ...

وقتی آماده ی پرواز و پریدنم؛ دلیلی ندارد نگران افتادنم باشم،

دلیلی ندارد از هیچ ارتفاع و پرتگاهی بترسم !

من با هیچ افتادنی، سقوط نخواهم کرد ؛

با شکوه تر از همیشه، اوج خواهم گرفت ...

من بلندترین قله ها را نشانه می گیرم، و شما مرا ؟!

خیالی نیست ...

فقط مراقب باشید موقعِ هل دادن من؛
لبه‌ی تیزِ باورهایم؛
زخمی‌تان نکند.



🌸@ghalbi_poraz_omiiid🌸
#جـمیـݪ‌_رائـع_‌روعــہ‌_ابــداع
دیدگاه ها (۳)

رفیق تسلیم نشو

رفیق یک رو باش من ازآدم های دورو بیزارم رفیق این حال من دوس...

متن بخونید

یاد بگیر قید آدمارو بزنی..همونجا که برات وقت نمیزارن..همونجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط