تا الان اسماشون رو اشتباه میگفتیم🤯💔

تا الان اسماشون رو اشتباه میگفتیم🤯💔
دیدگاه ها (۳)

اوخی

بپرس عزیز!

گفتی؟!😂😂😂💔

آیا اینا بچه سالن؟!🤠🥵❤️‍🔥

کی اسماشون رو می‌دونه ؟🎀✅🥹#بی تی اس#کیپاپ

بچه بودیم میخواستیم تا ٣ بشماریم، میگفتیم ١، ٢، ٢ونیم، ٢،٧۵ ...

نیاز به مغز داشت😂ولی الان کسی قلبمو دادم که نیاز به قلب داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط