گذشت....

گذشت....
دیدگاه ها (۱)

لعنت

ههه

ــــــ

اره

و هیچکس نخواهد فهمید چه گذشت تا گذشت

خیلی بد گذشت...تو نبودی ببینی چقدر سخت گذشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط