حالا که ماهواره مهدا در مدار قرار گرفته، باید یاد کرد از
حالا که ماهواره مهدا در مدار قرار گرفته، باید یاد کرد از مدیر پروژه این ماهواره مرحوم محمد ندافیپور میبدی که سال ۱۴۰۰ در اثر کرونا به رحمت خدا رفت. مهدا نام دختری است که از او به یادگار مانده است.
- ۳۶۹
- ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط