ولی خیلی از آدمایی که تظاهر میکنن سرد هستن، احساسی ندارن، علاقه ی به شما ندارن و.. بیشتر از همه وابسته میشن، بیشتر از همه مهربونترن، بیشتر از همه معنی عشق و میدونن، فقط از اعتماد بیش از حد خسته شدن و میخوان با سرد بودنشون مثل یه مکانیسم دفاعی عمل کنن تا دیگه نشکنن!