بچه ها می‌خوام سناریو رو پارت بدم

بچه ها می‌خوام سناریو رو پارت بدم
یک سوال دارم اینکه اینجا داخل این پیجم از اولش بزارم یا از همون پارت هفت ؟؟
میتونم هم یه حساب فقط برای سناریو هام بزنم؟؟
چیکار کنم؟✨🎀
دیدگاه ها (۴)

برای سناریو هاتون ✨🎀

بچه ها یه سوال دارم درمورد هایلایت های پیجم، لطفا نظرتون رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط