تورو از خودمم بیشتر دوس دارم عشق من

تورو از خودمم بیشتر دوس دارم عشق من
💋❤😘
❤omidam❤
دیدگاه ها (۲)

❤🙂❤ omidam❤

و من بهترین تصمیمی که گرفتم این بود که عاشق تو شدم🤤❤دوس داشت...

🤤❤❤omidam❤

هرچند گوجو رو بیشتر دوس دارم ولی سوکونا هم باحاله

ولی من بوی تورو بیشتر از بوی بارون دوست دارم ✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط