ساعت ۲.۴۲ددقه است و همچنان درحال خوندنم از بیخوابی دارم پ

ساعت ۲.۴۲ددقه است و همچنان درحال خوندنم از بیخوابی دارم پرپر میشممممممممم و دیه خدایی مخم نمیکشه
امتحان خر است!!!!!!!!!!
دیدگاه ها (۱۱)

حالم خوب بود بااینکه بعضی وقت ها حتی جواب منم نمیداد بازم حا...

مردم ایران تسلیت😢 😢 😢

مایل به لایک و فالو؟@green_strawberry

دوزتان یه ساعت دیگه امتحان هدیه دارم دو ساعت عین خر خوندم با...

ولی خدایی منم دوست دارم اینو امتحان کنم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط