ڪاش "دنیا" طوری بود
ڪاش "دنیا" طوری بود
ڪه هیچکس به ڪسی
"نیاز" نداشت
اونوقت ادمها
"مطمئن" میشدن
ڪسی ڪه
"سراغشون" رو میگیره
"دوسشون" داره"
نه "ڪارشون.
ڪه هیچکس به ڪسی
"نیاز" نداشت
اونوقت ادمها
"مطمئن" میشدن
ڪسی ڪه
"سراغشون" رو میگیره
"دوسشون" داره"
نه "ڪارشون.
- ۲.۵k
- ۱۵ دی ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط