باتوام ابر سفید و باران زا.....

باتوام ابر سفید و باران زا.....
برحذر باش و این چنین بر دشت من اندوه مبار !!حتی یک قطره از نزاع و اشک و هراغیار !!!
که ابرهای سیاه چوبرخیزد , رعد دارد و برق بسیار ؛
تگرگ وبرف دارد بر خوف پهنای آن دشت و دیار ؛

نگه دارحرمت فصل بهارونسیمش پاس دار
کان باد پاییزی گربرخ دمد؛سوزداردتلخ بسیار

گذشتم , هرچی شیرین هرچه تلخ ..
گذشتم , تا خاطری شیرین برد هرچه یار
باغبان باش و قدر گل بدان سیلی مزن
قدر زر زرگرشناسد،گوهرشب تاب یار

/ سعید
دیدگاه ها (۶)

شکر وسپاس خدای منان را که نشان داد به ما راه و چاه را بگفتا ...

/ سعید

/ سعید

/ سعید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط