شماها یه جایی تو قلبم دارین که هیچکس نمیتونه داشته باشه

شماها یه جایی تو قلبم دارین که هیچکس نمیتونه داشته باشه
دیدگاه ها (۱)

به چه مشغول کنمدیده و دل را که مدامدل تو را می طلبد،دیده تو ...

⊹ تو این دنیا هیچکس جایی که باید باشه نیست.ֹ ִ ˖࣪

تایپمولی هیچکس نمیتونه تایپ من باشه

فوتبال بازی میکنم چون مامانم نمیتونه یه یچه تو قبر داشته باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط