#کره

#کره
من قصد توهین به مادر هارو ندارم
دیدگاه ها (۱)

من یهو میپرم!

تو جه تو جه!(این پست جهت خندست)مجلس تریپلگان(مجلس خبرگان+ترپ...

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

آخ قشنگ منم کایساگی فقط منم دوست ندارم💔(قصد توهین به شیپ شون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط