به نظرم تو زندگیِ من

به نظرم تو زندگیِ من
نه عشقی وجود داره
نه رفیقی فقط چند نفر
میان ادا در میارن میرن !
دیدگاه ها (۱)

من خسته نیستم خود خستگیم

یه روز ماتِ اخلاقَمَن یه روز بُرجِ زهر مارم ...

همه تو زندگی آدم میان و میرن اما خواهر یار همیشگیته

شکست عشقی؟بدتر از این مگه برای یک کتابخور وجود داره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط