🔴قالیباف: تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم/
🔴قالیباف: تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم/ آماده پاسخ هستیم
رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییسجمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت:
🔹با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.
🔹بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.
پ.ن: آقای قالیباف این تهدیدات نقض فاحش توافق نامه محسوب میشود
چگونه توقع دارید در ادامه و آینده پایبندی وجود داشته باشد
📚 «#پلاک57»، نشر سریع و جامع اخبار»
@pelak1357
@pelak1357
رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییسجمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت:
🔹با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.
🔹بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.
پ.ن: آقای قالیباف این تهدیدات نقض فاحش توافق نامه محسوب میشود
چگونه توقع دارید در ادامه و آینده پایبندی وجود داشته باشد
📚 «#پلاک57»، نشر سریع و جامع اخبار»
@pelak1357
@pelak1357
- ۵۶
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط