از حق نگذریم بعضیا درسای خوبی بهمون دادن، مثلا اینکه هر د

از حق نگذریم بعضیا درسای خوبی بهمون دادن، مثلا اینکه هر دو پایی آدم نیست
دیدگاه ها (۰)

دوستی که با دشمنت دوسته دیگه دوستت نیست، از دشمن هم دشمنتره

من ایمان دارم به خدایی که تغییر دهنده ی همه چیز است

مثل اینکه بعضیا بد متوجه شدنشوشویی پارتنرم نیستو یه مرد غریب...

آرامش از جایی شروع میشه که بفهمیلازم نیست به همه صداها جواب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط