سردش بود...
سردش بود...
دلم را برایش سوزاندم، گرمش که
شد با خاکستر دلم نوشت
خداحافظ *
دلم را برایش سوزاندم، گرمش که
شد با خاکستر دلم نوشت
خداحافظ *
- ۱.۲k
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط