به کجا می نگری!؟

به کجا می نگری!؟
زندگی ثانیه ایست!
وسعت ثانیه را می فهمی!؟
هیچکس تنها نیست
ما خدا را داریم
می شود با یادش همچو نسیم،
بال در بال پرستو،
بوسه بر قلب شقایق ها زد و زیبا زیست
دیدگاه ها (۱)

❣ ❣ تا دیر نشده عشق را در خودتان پیدا کنیدقبل از اینکه آدمها...

جاده موفقیت بعد از فارغ التحصیلی ...

#خدا #توکل #زندگی #آرامش#توسعه_فردی #موفقیت_فردی #رشد #فکر #...

خواب رویاییpart: ۲ ...

part:¹² ☆: اره فرار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط