من شاکیم از دسته احساسی که دارم

من شاکیم از دسته احساسی که دارم
که نتونستم تورو تنها بذارم
تو بگو تقاصه چی رو پس میگیری چرا میری
کاش میدونستم اشتباهمون کجا بود
از زمونست یا شاید تقصیر ما بود
کاش میتونستی که این حالو بفهمی
خیلی وقته من ندارم از تو سهمی
یه نمه بارون زده حالم بده بی معرفت نیستی
بدجوری جات خالیه بد حالیه چرا همش نیستی
دیدگاه ها (۴)

:|

^-^

‏گیاه خواری فقط اونجا خوبه که ریحون میخوری البته با کوبید...

قرار نبود چشمای من خیس بشهقرار نبود هر چی قرار نیست بشهقرار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط