عزیزم ناراحت چی هستی؟

عزیزم ناراحت چی هستی؟
دنیا که به آخر نرسیده…!!!
من نشد ، یکی دیگه! تو که عادت داری.
دیدگاه ها (۲)

من و عشقم:)

#خستم

پرت ب پرم بگیره پرپرت میکنم،کی گفته تک پری؟؟تو دم پری...

نشد بری اخر از تو یاد من...🍂

.همه میگن این نشد یکی دیگ ولی من میگم تو نشدی هیچی دیگه!.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط