مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.


‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ مرگ من روزیس꯭ت که ‍لبخند تو را دیگر نبینم ‌
#دلبر
دیدگاه ها (۰)

یک عمر به سودای لبش سوختم و آهروزی که لب آورد ببوسم رمضان شد...

شُدی‌مُکآفات‌ِقَلب‌ِمَن‌پِسَر‌ِخوب'⁦💜@فرفری#دلبرم

مراقب خودت باش، تو تمام امید های مرا با خودت داری...#دلبرم

ماه چنان به ستاره هایش وابسته بود که تا خورشید می امد محو می...

تو کاری کن بدون تو نبینم صبح فردا را♡♥︎♡

𝒑𝒐𝒓𝒐𝒇 _𝑩𝒊𝒐. 𝒃𝒐𝒚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط