همه تنهام گزاشتین همه،،،،،

همه تنهام گزاشتین همه،،،،،
دیدگاه ها (۱)

فقط الکی بود هاننننن،،،،،،،،،،،

کم کم همه چی روشن،،،،،شد

هه دلم آون و میخواد نه بقیه رو،،

کاش بشی پیدا پیدا بی تو من تنهام تنهام 😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط