جالبه بدونید در چین، باد گلو زدن نه تنها عادت ناپسندی محس

جالبه بدونید در چین، باد گلو زدن نه تنها عادت ناپسندی محسوب نمیشه بلکه این حرکت بعنوان نشانه تشکر از میزبان پس از صرف غذا شناخته میشه و بعضی از مردم چین برای تشکر و ادای احترام به آشپز با صدای بلند آروغ میزنن !

+ آقایون ایرانی منبعد بعد غذا به روش چینی از همسرتون تشکر کنید، نتیجه جالبی خواهد داشت، حتما امتحان کنید !😂
دیدگاه ها (۲)

این دیگه چه وضعشه؟! اوضاع کتاب کودک داره روز به روز وخیم تر ...

‏بریتنی اسپیرز بعد از گذروندن دوره درمان افسردگی خودش برای ا...

سمبوسه ملخ رسید😝 😷

🔻 رقابت سنگین و تنگاتنگ دلار و پیاز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط