حس" آغوشت" غزلها را روانی........ میکند
حس" آغوشت" غزلها را روانی........ میکند
"چشم هایت" شعرهایم را جهانی.... میکند"
دستبرد از" باغ لبهایت" وَ مردن در خودم؛
"بوسه ات" من را چه ساده دزد و جانی میکند!
"چشم هایت" شعرهایم را جهانی.... میکند"
دستبرد از" باغ لبهایت" وَ مردن در خودم؛
"بوسه ات" من را چه ساده دزد و جانی میکند!
- ۴۱۶
- ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط