به خودم میگن جیرجیرک

به خودم میگن جیرجیرک
شما چی؟!
cm plzzzzzzz
دیدگاه ها (۹۸)

والا همینه

حالت پرواز هم نزاشتم بیخیال ولی وای فایمو حتمااااا خاموش میک...

یه سلام هم بکنیم به اون ﭘﺴﺮی که کنار خیابون وایساده کسی نگاش...

صبح پاییزیتون بخیر...

فستینگ به چی میگن؟

چی میگن میره از یادت؟!!

چی میگن ( میره از یادت) ؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط