ﮐﺪوم ماه ب دنیا اومدید؟دﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑﺪﻭنی

ﮐﺪوم ماه ب دنیا اومدید؟دﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑﺪﻭنی

ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﺮﺗﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ

اﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ : ﺍﺯ بس مهربونی به خاطر عشقت ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ

ﺧﺮﺩﺍﺩ : از خندیدن زیاد میمیری

ﺗﯿﺮ : ﺗﻮ ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭ ﻟﻘﺐ ﻧﻤﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ

ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﺕ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻪ

ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ : ﺍﺯﺑﺲ ﺧﻮﺑﯽ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ .

ﻣﻬﺮ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ولی بعداتو زنده میشی تا دیه بگیری_اصلا توشری

ﺁﺑﺎﻥ : ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ میمیری درحالیکه دستت توبینیته

ﺁﺫﺭ : ﺍﻻﻧﻢ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﯼ

ﺩﯼ :بر اثر سکسکه آنهم درآغوش یار میمیری

ﺑﻬﻤﻦ : اسهال میگیری. دنیا رو به لجن میکشی ولی نمیمری چون به عزارییل رشوه دادی

ﺍﺳﻔﻨﺪ :ﺗﺎ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻠﺘﻮ ﻧﮑﺸﯽ ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ
دیدگاه ها (۲۶)

برو پیش همون زنت زاخار

اینم درست کردن غذای خانمهای ویسگون

امیر عابدینی بعد از سال‌ها اعتراف کرد در دوره مدیریتش برای ق...

تقدیم به خانوم های پرسپولیسیزنم ازم پرسید کیو بیشتر از همه د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط