تفاوت نیست. چون احساس نمی کنی که با آنها متفاوتی .
تفاوت نیست. چون احساس نمی کنی که با آنها متفاوتی .
انگار غربت است. غربت میان آدم های آشنا.
آنانی که می شناسی شان و دوست شان داری، آنانی که دوستت دارند. اما برایت غریبه اند. غربت در وجودت ته نشین شده است.
انگار از هیچ جا نیامده ای و آدمی که غریب است، همه جا غریب است...
هیچ خاکِ آشنائی نیست. زمینی نیست که زیر پایت مدام تکرار نکند:
غریبه... غریبه... غریبه..
سعید_محسنی
انگار غربت است. غربت میان آدم های آشنا.
آنانی که می شناسی شان و دوست شان داری، آنانی که دوستت دارند. اما برایت غریبه اند. غربت در وجودت ته نشین شده است.
انگار از هیچ جا نیامده ای و آدمی که غریب است، همه جا غریب است...
هیچ خاکِ آشنائی نیست. زمینی نیست که زیر پایت مدام تکرار نکند:
غریبه... غریبه... غریبه..
سعید_محسنی
- ۱.۱k
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط