یه پیام :آمریکایی ها میگن....
یه پیام :آمریکایی ها میگن....
غلط میکنن که میگن مگه اینجا هر کی هر کیه!!
تا بچه های صابرین و...هستن غلط میکنه چیزی بگه.
والا "
غلط میکنن که میگن مگه اینجا هر کی هر کیه!!
تا بچه های صابرین و...هستن غلط میکنه چیزی بگه.
والا "
- ۱.۴k
- ۰۴ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط