دلخوشم به خدا...

دلخوشم به خدا...
سفره اے که پهن کرده اے
و بدون منت به همه مےبخشے!
به بخشنده بودنت و اینکه مرا
مےبخشے و در آغوش مےگیرے!
به قدرتت که از عدم،
زندگے مےآفرینے! 

خدایا شکرت
دیدگاه ها (۱)

اگه میتونی تکرار کن😉 😄

اگه میتونی تکرار کن😄

عاشقانه های شبنم

عاشقانه های شبنم

یا ربّ الصَّحاری و القِفارای پروردگار دشت‌ها و بیشه‌ها...سال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط