................چی بگم حالا

................چی بگم حالا
دیدگاه ها (۱۳)

چه جوری ام؟‌وای چی بگم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!¿¿¿¿

ویسگونی ها کامنتPls

....... چی بگم؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿

هر کی نگه= خره

آخه تا حالا قشنگ تر از این کت دیدی ؟🙃نمیدونم دیگه چی بگم ......

ناشناس

اخبار سه تفنگدار: چی بگم! چی دارم بگم اصلا!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط