امیدوارم همیشه اکسو رو درحال جایزه گرفتن ببینم . اکسو اکس

امیدوارم همیشه اکسو رو درحال جایزه گرفتن ببینم . اکسو اکسوالا شایسته همچین جایزه ای بودن .
دیدگاه ها (۴۳)

فردا همینطورکه میدونید مراسم ملون۲۰۱۷ هستش امیداورم حداقل تو...

چانیول تو ماما امنت امروز

لیدر همیشه مهربون و دلسوز

نمیبخشمشون حق چانی رو ضایع کردن و جایزه بهترین ost رو بهش ند...

بعد از مراسم اومدن لایو😝❤️‍🔥

⊹ اگه همچین چیزی رو ببینم دیگه پیدام نمیکنی !

چرا من باید همچین ادیتی رو توی شاد پیدا کنم و ببینم؟😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط