.

.
کاش فرصتشو داشتم زُل میزدم توی چشات و‌میگفتم : هیچــی نیستی😄 !
حالا کی‌ به من بگه مویِ فر داری شما و دلربایی میکنی؟!!🙈
.
دیدگاه ها (۱)

سناریو

his favorite strawberry

p.1

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط