یادم رفت بدارم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😭😭😭💔💔

یادم رفت بدارم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😭😭😭💔💔
دیدگاه ها (۲)

؟؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا قفلی زدم😐😐😂😂😂😂💔

راس میگه😂😂😂😂

به‌ تایم کرم ریزی خوش آمدید🙂🙂

؟؟؟ میدونم شدیدا راحته ولی دلم کرم می‌خواد. یو نو؟؟!!

یادم باشدڪه زیبایی‌های ڪوچڪ رادوست بدارمحتی اگردر میان زشتی‌...

‏بگذار تو را دوست بدارمزیرا که تو هم به این دوست داشتن احتیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط