ﻣﺎﻫﯿـْــْــْــْـچي ﻧﯿﺴﺘﯿــْــْﻢ

ﻣﺎﻫﯿـْــْــْــْـچي ﻧﯿﺴﺘﯿــْــْﻢ


ﺍﯾﻨـْــْــْــْـﻢ ﻟﻄـْــْــْــْــْـف ﺧـْــْــْــْﺪﺍﺱ !


ﻭﻟـْــْــْــْـﯽﻫﻤﯿـْـْــْـﻦ ﻫﯿﭽـْــْــْــْـﯽ


ﺍﺭﺯﻭی خیلی هاست
دیدگاه ها (۱)

×بــه بعضـــيا . . .×بــاس گفـــــ×فقــط يـه اشـتـباهِ×كوچول...

عاغا ﯾﮑﯽ الان ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ بهم ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﮔﻔﺖ : ممد ﺍﻭﻧﺠﺎﺳﺖ ؟ﮔﻔﺘﻢ : ﻧ...

O_oبزرگ ترين حباب دنيا ووووى چه خفنه

:'(T_T

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط