کاش من هم کسی را داشتم ........

کاش من هم کسی را داشتم ........
که با بستن چشمانم .......
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم .......
بوی نفسهایش را میشنیدم ........
کاش من هم کسی را داشتم .......
که حتی وقت نبودنم ....
عاشقم باشد ........
دیدگاه ها (۲)

خخخ

برای تصاحبت نمی جنگم!احاطه ات نمیکنمتا مال من شویبه قول دکتر...

قربونش برم..

تاحالا این حس رو داشتید که از شدت غم دلپیچه و سر درد بگیری گ...

لطفا نظر بدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط