#رهبر_فقط_سید_علی💚

دیدگاه ها (۲)

#رهبر_فقط_سید_علی💚

تو مرا جان و جهانی 💚 💚 💚 💚

خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود💚

گفتم: -از همه چی- خسته‌ام...گفتی: لاتَقنطوا مِن رَحمَة الله....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط