@takbet
@takbet
خدایا
آغازی که تو
صاحبش نباشی
چه امیدیست ، به پایانش ؟
پس به نام تو
آغاز می کنم روزم را
سلام
صبحتون شاد و پر امید
امروزتون پر از خبرهای خوب خوب
خدایا
آغازی که تو
صاحبش نباشی
چه امیدیست ، به پایانش ؟
پس به نام تو
آغاز می کنم روزم را
سلام
صبحتون شاد و پر امید
امروزتون پر از خبرهای خوب خوب
- ۲.۲k
- ۱۲ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط