وای چه بارون قشنگی میاد

وای چه بارون قشنگی میاد
از صب داره بارون میاد .
اسمونم دلش گرفته داره گریه میکنه .
:'(
دیدگاه ها (۵)

منو عشقم ...چندتا لایک داریم ؟؟

منو دو تا عشقام همین الان یهویی...دختر عمه ام و پسر عمه ام ا...

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻭﺯ ﭘﺮ ﮐﺸﯿﺪﻥِ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﯿﺎﻥ ﺩﺭﺍﺯ، ﻏﻢ ﻋﻈﯿﻢ ﻋﺎﺷﻮ...

اینم از نذری ماااااا . تموم شد . خدا قبول کنه

صب الان میاد شیرموزت میکنه 🤣🤣🤣

وای داره دیوونه ام میکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط