نمی دانم قهوه بود

نمی دانم قهوه بود
یا چشمانش قهوه ای
هر چه بود
یک هفته است بی خوابم!
دیدگاه ها (۲)

حسی ناتمام در من استدستانم را بگیر تا آغاز کنی تمامم را

یکی باید باشدکه آدم رابا نگاهش صدا کند..

ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویشتو قاف قرار من و من عین ع...

گفتند " تنها صداست که می ماند "پیدا بود .." عطر موهایت " به ...

روزا عقده ای شدم شبام نمی خوابم

چند هفته ای هست کسی پیام نمی ده خدایا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط